§1
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, ponoszenia odpowiedzialności oraz przebywania na terenie budynku „Apartamenty Miluchna” i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie czynności meldunkowych, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w „Apartamenty Miluchna”. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, tylko i wyłącznie w celach związanych z realizacją umowy oraz marketingowych przez „Apartamenty Miluchna” zgodnie z przepisami w sprawie ochrony danych osobowych (RODO). Informacja w sprawie ochrony danych osobowych znajduje się w osobnym dokumencie, z którym każdy Gość ma możliwość zapoznać się na stornie miluchna.pl lub recepcji.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Budynku „Apartamenty Miluchna”
§2
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Doba w apartamencie trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
- Recepcja jest czynna w godz. 8:00-20:00. Możliwość zameldowania do godz. 21:00.
Inna godzina przybycia gościa do obiektu winna być zgłoszona i uzgodniona z obsługą w drodze korespondencji e-mail, uwag przy rezerwacji lub telefonicznie.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości oraz dostępności pokoi. Obiekt nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Goście Obiektu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u pracownika Recepcji. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. Z 2001 nr 87 poz. 960.). W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości Apartamenty Miluchna mają prawo odmówić zameldowania Gościa.
- Rezerwacja pobytu odbywa się za pośrednictwem strony miluchna.pl/rezerwacje, za pośrednictwem portalu booking.com lub telefonicznie.
§3
- Opłaty za zakwaterowanie w Obiekcie oraz inne usługi określa „Cennik” oraz „Pakiety” znajdujące się na stronie Miluchna.pl.
- Cena dotyczy wynajęcia pokoju – apartamentu za jedną dobę przy założeniu pobytu maksymalnej ilości gości w danym pokoju – apartamencie. W przypadku pobytu mniejszej liczby gości niż wynika to ze specyfikacji pokoju cena nie ulega zmianie.
- W pokojach jest możliwość dostawki. O chęci skorzystania z dostawki Gość informuje obsługę w dniu przybycia.
Opłata za dostawkę ustalana jest zgodnie z cennikiem.
- W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnej kwoty pobytu. Zadatek należy wpłacić do 3 dni, od dnia dokonania rezerwacji na rachunek bankowy lub za pośrednictwem serwisu Centrum Rozliczeniowego Dotpay w trakcie rezerwacji. Usługi Centrum Rozliczeniowego Dotpay świadczy PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, NIP 7792369887, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym wynoszącym
5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych
prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014, na podstawie Regulaminu usług dostępnego pod adresem: https://www.dotpay.pl/storage/app/media/dokumenty/regulamin_dokonywania_wplat_w_serwisie_pl.pdf.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania rezerwacji lub nie dojazdu.
W przypadku anulacji rezerwacji powyżej 21 dni przed rozpoczęciem pobytu istnieje możliwość wykorzystania zadatku na inny pobyt w terminie do 6 miesięcy od daty anulowania poprzedniej rezerwacji.
- Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Obiektu.
- Niewykorzystanie w całości zarezerwowanego pobytu m.in. na skutek nie przyjazdu, późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu, niż wynika to z rezerwacji, nie powoduje obniżenia płatności za usługę.
- Właściciele Apartamentów Miluchna zastrzegają sobie prawo usunięcia rezerwacji bez informowania o tym fakcie w przypadku nie wpłynięcia opłaty rezerwacyjnej do daty wskazanej w mailu rezerwacyjnym.
- Należność za pobyt pobierana jest w pierwszym lub drugim dniu po przyjeździe. Prosimy o dotrzymanie tego obowiązku.
- Zapłata następuje w formie gotówki, płatności kartą kredytową, debetową lub w formie przelewu.
Za datę zapłaty uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy.
- Pakiety rezerwowane są w ściśle określonych terminach bez możliwości ich modyfikacji.
- Potwierdzony podczas rezerwacji nr pokoju może ulec zmianie bez powiadomienia Klienta.
§4
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszego Obiektu.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 8.00 do godz. 22.00.
§5
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 rano.
- W obiekcie zabrania się organizowania wszelkich imprez, słuchania głośno muzyki lub TV.
§6
- Gość Apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
- W celu zapewnienia możliwości zaspokojenia realizacji ewentualnych szkód wraz zapłatą zadatku należy wpłacić kaucję w wysokości 300 zł za apartament.
- Zwrot kaucji następuje w dniu zadeklarowanego końca pobytu po sprawdzeniu apartamentu w obecności osoby dokonującej rezerwacji lub w terminie trzech dni po wyjeździe, w przypadku, gdy sprawdzenie apartamentu było nie możliwe z winy osoby rezerwującej (gościa), na rachunek bankowy lub na rachunek karty kredytowej, debetowej.
- W przypadku zagubienia Klucza (klucz systemu MasterKey) Gość ponosi odpowiedzialność materialną w kwocie 250 złotych za klucz.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego.
- Nie dotyczy to ładowarek do telefonów i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie tytoniu i używanie otwartego ognia w całym budynku. Dla Państwa bezpieczeństwa w pokojach zamontowane są̨ czujki przeciwpożarowe. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego, jak również̇ złamanie zakazu palenia/używania otwartego ognia wiąże się̨ z karą pieniężną w wysokości 200 PLN i może doprowadzić́ do zerwania umowy.
- W obiekcie nie są akceptowane zwierzęta.
§7
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji nie później niż 1 dobę od meldunku, co umożliwi natychmiastową reakcję. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody lub prądu, osłabienia sygnału Internetu lub TV, siła wyższa.
§8
- Obiekt ma obowiązek zapewnić:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
- Bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu.
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
- Wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, obiekt dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§9
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.
- Obiekt ponosi ograniczoną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
§10
- Na terenie całego obiektu (wewnątrz jak i na zewnątrz) zabronione jest:
- Palenie papierosów w tym także e-papierosów.
- Zakłócanie spokoju (np. odtwarzanie lub wykonywanie głośnej muzyki)
- Zapraszanie i przyjmowanie Gości po godzinie 22-giej.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasady powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
- Chodzenie w butach narciarskich po Budynku Miluchna oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
- Zabrania się zmiany miejsc mebli w pokojach oraz innych pomieszczeniach takich jak: szafy, łóżka, sofy, biurka, itp. Przesuwanie mebli bez zgody kierownika Obiektu grozi karą grzywny ustaloną przez Właścicieli obiektu.
- Wnoszenie sprzętu sportowego typu rower lub inne do pokoi.
- Niszczenie zieleni oraz elementów i urządzeń ogrodu i krajobrazu.
- Używanie materiałów pirotechnicznych i broni.
- Osoby naruszające zasady niniejszego Regulaminu zobowiązane będą do niezwłocznego opuszczenia obiektu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą do odebrania na recepcji lub przygotowane do wysyłki (gość ma obowiązek zamówić kuriera i poinformować o tym recepcję). W przypadku nieotrzymania takiej informacji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie zniszczone.
§11
- W przypadku nagminnego łamania niniejszego Regulaminu obsługa Apartamentów Miluchna ma prawo zwrócić uwagę na niewłaściwe zachowanie Gościa. Jeśli ostrzeżenie nie odniesie zamierzonego skutku, obsługa może wyrzucić Gościa z Budynku Miluchna ze skutkiem natychmiastowym.
§12
- Regulamin obiektu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej miluchna.pl oraz w drodze indywidualnego zapoznania się przez Klienta przy czynnościach rezerwacyjnych i meldunkowych.
Zakopane, dnia 20 maja 2019 r.